Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
نمایه کلیدواژه ها
همه دوره ها
دوره 2
دوره 1
همه
آ
ا
2
ب
3
پ
ت
ث
ج
چ
ح
1
خ
2
د
ذ
2
ر
ز
ژ
2
س
ش
ص
ض
ط
ظ
1
ع
غ
ف
ق
8
ک
گ
ل
1
م
2
ن
و
ه
ی
ب
بازآموزی اسنادی
تأثیر بازآموزی اسنادی بر نگرش دانشآموزان دوره ابتدایی اهواز
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 87-74]
بهزیستی روانشناختی
رابطه نگرش به زمان با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 73-62]
پ
پرخاشگری انفعال
رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش روابط نوجوانان همسال (APRI) در نوجوانان شهر مشهد
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-46]
پرخاشگری فعال
رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش روابط نوجوانان همسال (APRI) در نوجوانان شهر مشهد
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-46]
پیشرفت تحصیلی
رابطه نگرش به زمان با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 73-62]
خ
خودکارآمدی اجتماعی
بررسی میزان شیوع قلدری و مقایسه پیشرفت تحصیلی، سلامت عمومی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان با رفتاری قلدری و عادی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 32-23]
د
دانش آموزان
رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش روابط نوجوانان همسال (APRI) در نوجوانان شهر مشهد
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-46]
دانشآموزان ابتدائی
تأثیر بازآموزی اسنادی بر نگرش دانشآموزان دوره ابتدایی اهواز
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 87-74]
ر
رفتار قلدری
بررسی میزان شیوع قلدری و مقایسه پیشرفت تحصیلی، سلامت عمومی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان با رفتاری قلدری و عادی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 32-23]
روابط بین فردی
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر کاهش اضطراب اجتماعی و بهبود روابط بین فردی دانشآموزان دختر رشته ریاضی فیزیک پایه سوم دبیرستانهای شهر تهران
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 45-33]
س
سبکهای اسنادی
تأثیر بازآموزی اسنادی بر نگرش دانشآموزان دوره ابتدایی اهواز
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 87-74]
سبکهای تصمیمگیری والدین
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای حل مسئله بر ارتقا و بهبود سبکهای تصمیمگیری در والدین کودکان کمتوان ذهنی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 10-1]
ع
عملکرد تحصیلی
فرهنگ مدرسه و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای برآورده شدن نیازهای روانشناختی اساسی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 22-11]
ک
کلیدواژهها: اضطراب اجتماعی
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر کاهش اضطراب اجتماعی و بهبود روابط بین فردی دانشآموزان دختر رشته ریاضی فیزیک پایه سوم دبیرستانهای شهر تهران
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 45-33]
کلیدواژهها: رواسازی و اعتباریابی
رواسازی و اعتباریابی مقیاس سنجش روابط نوجوانان همسال (APRI) در نوجوانان شهر مشهد
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 61-46]
کلیدواژهها: سلامت عمومی
بررسی میزان شیوع قلدری و مقایسه پیشرفت تحصیلی، سلامت عمومی و خودکارآمدی اجتماعی در نوجوانان با رفتاری قلدری و عادی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 32-23]
کلیدواژهها: فرهنگ مدرسه
فرهنگ مدرسه و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای برآورده شدن نیازهای روانشناختی اساسی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 22-11]
کلیدواژهها: مهارت حل مسئله
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای حل مسئله بر ارتقا و بهبود سبکهای تصمیمگیری در والدین کودکان کمتوان ذهنی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 10-1]
کلیدواژهها: نگرش
تأثیر بازآموزی اسنادی بر نگرش دانشآموزان دوره ابتدایی اهواز
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 87-74]
کلیدواژهها: نگرش به زمان
رابطه نگرش به زمان با بهزیستی روانشناختی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 73-62]
کودکان کمتوان ذهنی
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای حل مسئله بر ارتقا و بهبود سبکهای تصمیمگیری در والدین کودکان کمتوان ذهنی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 10-1]
م
مهارتهای ارتباطی
بررسی تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر کاهش اضطراب اجتماعی و بهبود روابط بین فردی دانشآموزان دختر رشته ریاضی فیزیک پایه سوم دبیرستانهای شهر تهران
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 45-33]
ن
نیازهای روانشناختی اساسی
فرهنگ مدرسه و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای برآورده شدن نیازهای روانشناختی اساسی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 22-11]
نظریه خود تعیین
فرهنگ مدرسه و عملکرد تحصیلی: نقش واسطهای برآورده شدن نیازهای روانشناختی اساسی
[دوره 1، شماره 2، 1393، صفحه 22-11]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد